Skleněný svícen
Skleněný svícen - 10 x 10 x 10 cm
- Přizpůsobené s vaším jménem a fotografií
- Obraz dokonalý tisk v nejkrásnějších barvách
- Super silné sklo ve stylovém provedení
- 45 hodin hoření
Specifikace dárků
Materiál: 8 mm tlusté vysoce kvalitní sklo
Výška: 10 cm
Průměr: 10 cm
Barva: bílé sklo s bílou svíčkou
Doba hoření: 45 hodin
Přizpůsobení: fotografie, jméno a / nebo logo
Tisk: perfektní a v plné barvě
Dobré vědět:
Když svíčka vyhořela, můžete si držák svíčky znovu naplnit nebo použít k jinému účelu, například držáku pera nebo květináči. To vám umožní používat váš dar pro nadcházející roky.
Přizpůsobený svícen je skvělý dárek pro všechny domácnosti
Svítidlo je vyrobeno ze super silného skla s mléčně bílou povrchovou úpravou, která umožňuje, aby byl váš osobní štítek zobrazen. Svíčka bude hořet ne méně než 45 hodin, což znamená, že si můžete vychutnat svůj výtvor na dlouhou dobu. Vytvoření vlastní personalizované svíčky je snadné. Jednoduše přidejte text a / nebo fotografii podle svého výběru do jednoho ze stylových designů. Vaše tvorba pak bude vytištěna na etiketu s velkou pečlivostí a precizností. Vytvořte jedinečné příslušenství pro váš domov!
Máte zájem o to, aby vaše logo bylo vytištěno na této svíčce? Další informace vám poskytne naše obchodní oddělení.
Často kladené otázky
Přizpůsobení a objednání
Co je to personalizace a jak to funguje na webových stránkách?Svůj dárek můžete začít kliknutím na zelené tlačítko „začít personalizovat zde“. V našem dárkovém editoru můžete dar zcela přizpůsobit Vašim představám: přidat svůj vlastní obrázek a / nebo text. Pokud chcete, můžete se také rozhodnout pro skvělý design, aby byl váš dárek opravdu jedinečný.
Je personalizace zahrnuta v ceně?
Cena uvedená na webových stránkách zahrnuje personalizaci vašeho daru. Pěkné a jasné!
Jak zjistím, zda má moje fotografie správnou kvalitu?
Chceme se ujistit, že jste se svým dárkem naprosto spokojeni. Proto je důležité používat vysoce kvalitní fotografie. Pokud si nejste jisti kvalitou snímku, kontaktujte náš zákaznický servis a přiložte fotografii spolu s dárkem, který máte zájem objednat. Ti pak mohou kvalitu zkontrolovat za vás!
Jaké formáty mohu nahrát?
Nahrajete soubory JPG a PNG do našeho editoru. Je to příliš technické nebo máte obrázek jiného formátu, který byste chtěli použít? Kontaktujte prosím náš zákaznický servis. Jsou rádi, že vám pomohou, abyste mohli dar, který chcete!
Co když barva nebo volba, kterou chci, není k dispozici?
Hledáte konkrétní dar nebo dárek v konkrétní barvě, ale není to uvedeno na webových stránkách? Kontaktujte prosím náš zákaznický servis; rádi vám pomohou!
Jak přidám kartu k mému daru? / Co přesně je karta?
Kliknutím na kartu „Volná karta“ v nákupním košíku můžete do svého dárku přidat zábavnou kartu. Na tuto kartu můžete umístit osobní zprávu, takže příjemce bude přesně vědět, komu za toto krásné překvapení poděkovat.
Je můj dárek zabalený?
V současné době nemáme (ještě) službu dárkového balení, která by zabalila váš dárek. Dárky dodáváme ve slavnostním balení. To znamená, že váš dar je připraven být doručen nebo že může být zaslán přímo příjemci.
Dodací lhůta, možnosti dodání a náklady na doručení
Mohu si vybrat datum dodání?Není možné zvolit konkrétní datum dodání.
Jaká je dodací lhůta a kdy dostávám dárek?
Dodací lhůtu naleznete na stránce produktu. Můžete věřit, že náš dopravce vám dodá váš dárek.
Jaké možnosti doručení si mohu vybrat?
V současné době není možné zvolit možnost doručení. Dárek, který chcete objednat, je buď odeslán jako balíček nebo jako doručování poštovní schránky. Chcete vědět, na kterou možnost spadá vaše objednávka? Kontaktujte prosím náš zákaznický servis.
Platba
Jak mohu zaplatit objednávku?Nabízíme následující způsoby platby: iDeal, Paypal, kreditní kartu, fakturu přes Klarna nebo ruční převod. V případě ručního převodu platby prosím vezměte v úvahu dodací lhůtu 3 dny navíc.
Dostal dar
Co když ten dar není zcela podle mých představ?Litujeme, že váš dar není podle vašich představ. Obraťte se prosím na náš zákaznický servis, který vám rád pomůže najít vhodné řešení.
Je faktura odeslána spolu s objednávkou?
S objednávkou není odeslána žádná faktura. Fakturu obdržíte vždy v potvrzovacím e-mailu a vždy ji najdete ve svém účtu MySurprise. To znamená, že můžete dar doručit přímo příjemci, což je opravdovým překvapením!
Recenze
3,627 hlasování (1 odpovědí)
Hana • 20-07-2021
Rychle, spolehlivě, jste super
Obchodní dárek?
Máte zájem o objednání větších čísel tohoto dárku? Kontaktujte nás a získejte okamžitou cenovou nabídku. Jsme k dispozici v pracovních dnech od 8:30 do 17:00.