Lindt Dispenser
Personalizovaná dárková krabička na čokoládu Lindt
- S vaší fotografií, jménem a/nebo logem dle vašeho výběru
- Plněné lahodnou čokoládou Lindor
- Ideální pro sdílení
Specifikace dárků
Rozměry dárkové krabičky: 22,8 x 10,5 x 10,5 cm
Čokoláda: mléčná čokoláda Lindor
Obsah: 2 balíčky (137 gramů na balíček) Lindor Milk
Personalizace: jméno, fotografie a/nebo text
Tisk: perfektní a plnobarevný
Další informace: skladujte na chladném a suchém místě
Vezměte prosím na vědomí, že nemůžeme zaručit kvalitu vašeho dárku, pokud teploty dosáhnou 25 stupňů Celsia nebo více.
Máte-li jakékoli dotazy, kontaktujte naše oddělení zákaznických služeb.
Z technických důvodů nejsme schopni přidat azbuku, asijské, turecké, arabské, řecké nebo speciální znaky.
Složení: cukr, rostlinné tuky, kakaové máslo, kakaová hmota, plnotučné sušené MLÉKO , LAKTÓZA , MÁSLO , odstředěné sušené MLÉKO , emulgátor ( SÓJOVÝ lecitin), SLADOVÝ extrakt, přírodně identická aromata.
Kakaové složky %: mléčná čokoláda obsahuje minimálně 32 % kakaa, mléčná sušina obsahuje minimálně 21 % kakaa.
Překvapte je personalizovanou dárkovou krabičkou na čokoládu Lindt
Nyní budete samozřejmě chtít vědět, čím je tato dárková krabička Lindt tak výjimečná! Za prvé, může být personalizován! Můžete přidat jméno příjemce, fotku nebo sladkou zprávu napsanou speciálně pro něj. Díky tomu je dárková krabička skutečně jedinečná a osobní. Potisk je navíc obrazově dokonalý a plnobarevný, takže váš návrh bude vypadat skvěle. Tato dárková krabička obsahuje lahodné mléčné čokolády Lindt. Dárek, který je nejen chutný, ale také zábavný.
Pokud máte zájem o velkou objednávku, kontaktujte prosím naše obchodní oddělení pomocí formuláře ve spodní části této stránky.
Často kladené otázky
Přizpůsobení a objednání
Co je to personalizace a jak to funguje na webových stránkách?Svůj dárek můžete začít kliknutím na zelené tlačítko „začít personalizovat zde“. V našem dárkovém editoru můžete dar zcela přizpůsobit Vašim představám: přidat svůj vlastní obrázek a / nebo text. Pokud chcete, můžete se také rozhodnout pro skvělý design, aby byl váš dárek opravdu jedinečný.
Je personalizace zahrnuta v ceně?
Cena uvedená na webových stránkách zahrnuje personalizaci vašeho daru. Pěkné a jasné!
Jak zjistím, zda má moje fotografie správnou kvalitu?
Chceme se ujistit, že jste se svým dárkem naprosto spokojeni. Proto je důležité používat vysoce kvalitní fotografie. Pokud si nejste jisti kvalitou snímku, kontaktujte náš zákaznický servis a přiložte fotografii spolu s dárkem, který máte zájem objednat. Ti pak mohou kvalitu zkontrolovat za vás!
Jaké formáty mohu nahrát?
Nahrajete soubory JPG a PNG do našeho editoru. Je to příliš technické nebo máte obrázek jiného formátu, který byste chtěli použít? Kontaktujte prosím náš zákaznický servis. Jsou rádi, že vám pomohou, abyste mohli dar, který chcete!
Co když barva nebo volba, kterou chci, není k dispozici?
Hledáte konkrétní dar nebo dárek v konkrétní barvě, ale není to uvedeno na webových stránkách? Kontaktujte prosím náš zákaznický servis; rádi vám pomohou!
Jak přidám kartu k mému daru? / Co přesně je karta?
Kliknutím na kartu „Volná karta“ v nákupním košíku můžete do svého dárku přidat zábavnou kartu. Na tuto kartu můžete umístit osobní zprávu, takže příjemce bude přesně vědět, komu za toto krásné překvapení poděkovat.
Je můj dárek zabalený?
V současné době nemáme (ještě) službu dárkového balení, která by zabalila váš dárek. Dárky dodáváme ve slavnostním balení. To znamená, že váš dar je připraven být doručen nebo že může být zaslán přímo příjemci.
Dodací lhůta, možnosti dodání a náklady na doručení
Mohu si vybrat datum dodání?Není možné zvolit konkrétní datum dodání.
Jaká je dodací lhůta a kdy dostávám dárek?
Dodací lhůtu naleznete na stránce produktu. Můžete věřit, že náš dopravce vám dodá váš dárek.
Jaké možnosti doručení si mohu vybrat?
V současné době není možné zvolit možnost doručení. Dárek, který chcete objednat, je buď odeslán jako balíček nebo jako doručování poštovní schránky. Chcete vědět, na kterou možnost spadá vaše objednávka? Kontaktujte prosím náš zákaznický servis.
Platba
Jak mohu zaplatit objednávku?Nabízíme následující způsoby platby: iDeal, Paypal, kreditní kartu, fakturu přes Klarna nebo ruční převod. V případě ručního převodu platby prosím vezměte v úvahu dodací lhůtu 3 dny navíc.
Dostal dar
Co když ten dar není zcela podle mých představ?Litujeme, že váš dar není podle vašich představ. Obraťte se prosím na náš zákaznický servis, který vám rád pomůže najít vhodné řešení.
Je faktura odeslána spolu s objednávkou?
S objednávkou není odeslána žádná faktura. Fakturu obdržíte vždy v potvrzovacím e-mailu a vždy ji najdete ve svém účtu MySurprise. To znamená, že můžete dar doručit přímo příjemci, což je opravdovým překvapením!
Obchodní dárek?
Máte zájem o objednání větších čísel tohoto dárku? Kontaktujte nás a získejte okamžitou cenovou nabídku. Jsme k dispozici v pracovních dnech od 8:30 do 17:00.