Tony's Chocolonely dárková krabička
Dárková krabička Tony's Chocolonely - Láska (karamel - mořská sůl)
- Dodací adresa dle Vašeho výběru
- V dárkové krabičce + dárková karta zdarma
- 100% kvalita zaručena
Specifikace dárků
Rozměry: 19,5 x 18 x 2 cm
Obsah: 1 bar
Hmotnost: 180 gramů
Příchuť: mléčná čokoláda s karamelovými kousky a zrny mořské soli
Čokoláda: mléčná čokoláda spravedlivého obchodu obsahující nejméně 32% kakaa
Personalizace: se jménem, fotografií nebo logem a vzkazem
Tisk: dokonalý a plnobarevný obrázek
Informace pro alergiky: mohou obsahovat stopy ořechů a vaječného bílku
Skladování: V temném prostoru s teplotou mezi 12 ° C a 19 ° C. Nenechávejte v blízkosti výrobků se silnou vůní.
Pozor: Pokud je venkovní teplota 25 ° C nebo vyšší, nebudeme schopni zaručit kvalitu čokolády. Máte-li jakékoli dotazy týkající se objednávek čokolády, kontaktujte prosím náš zákaznický servis.
Z technických důvodů není možné zpracovávat cyrilici, turecké a speciální znaky.
Složení:
Cukr, sušené plnotučné mléko, kakaové máslo, kakaová hmota, 10% karamel (cukr, glukózový sirup, smetana, máslo, 0,5% mořská sůl, emulgátor (sójový lecitin))
Alergeny:
Obsahuje sóju a mléko, může obsahovat stopy vajec, lepku a ořechů.
Osobní překvapení s čokoládou Tonyho Chocolonely s dizajnem lásky!
Čokoláda Tony's Chocolonely je vyrobena z nejchutnější belgické fair-trade mléčné čokolády. Tony's se snaží nabízet 100% čokoládu bez otroctví, což znamená, že tato čokoláda je nejen chutná, ale také férová. Čokoláda je umístěna uvnitř krásné dárkové krabičky, kterou lze přizpůsobit fotografií, jménem a/nebo zprávou dle vlastního výběru. Čokoládou nikdy nic nezkazíte a s touto personalizovanou dárkovou krabičkou je vhodná pro každého!
Často kladené otázky
Přizpůsobení a objednání
Co je to personalizace a jak to funguje na webových stránkách?Svůj dárek můžete začít kliknutím na zelené tlačítko „začít personalizovat zde“. V našem dárkovém editoru můžete dar zcela přizpůsobit Vašim představám: přidat svůj vlastní obrázek a / nebo text. Pokud chcete, můžete se také rozhodnout pro skvělý design, aby byl váš dárek opravdu jedinečný.
Je personalizace zahrnuta v ceně?
Cena uvedená na webových stránkách zahrnuje personalizaci vašeho daru. Pěkné a jasné!
Jak zjistím, zda má moje fotografie správnou kvalitu?
Chceme se ujistit, že jste se svým dárkem naprosto spokojeni. Proto je důležité používat vysoce kvalitní fotografie. Pokud si nejste jisti kvalitou snímku, kontaktujte náš zákaznický servis a přiložte fotografii spolu s dárkem, který máte zájem objednat. Ti pak mohou kvalitu zkontrolovat za vás!
Jaké formáty mohu nahrát?
Nahrajete soubory JPG a PNG do našeho editoru. Je to příliš technické nebo máte obrázek jiného formátu, který byste chtěli použít? Kontaktujte prosím náš zákaznický servis. Jsou rádi, že vám pomohou, abyste mohli dar, který chcete!
Co když barva nebo volba, kterou chci, není k dispozici?
Hledáte konkrétní dar nebo dárek v konkrétní barvě, ale není to uvedeno na webových stránkách? Kontaktujte prosím náš zákaznický servis; rádi vám pomohou!
Jak přidám kartu k mému daru? / Co přesně je karta?
Kliknutím na kartu „Volná karta“ v nákupním košíku můžete do svého dárku přidat zábavnou kartu. Na tuto kartu můžete umístit osobní zprávu, takže příjemce bude přesně vědět, komu za toto krásné překvapení poděkovat.
Je můj dárek zabalený?
V současné době nemáme (ještě) službu dárkového balení, která by zabalila váš dárek. Dárky dodáváme ve slavnostním balení. To znamená, že váš dar je připraven být doručen nebo že může být zaslán přímo příjemci.
Dodací lhůta, možnosti dodání a náklady na doručení
Mohu si vybrat datum dodání?Není možné zvolit konkrétní datum dodání.
Jaká je dodací lhůta a kdy dostávám dárek?
Dodací lhůtu naleznete na stránce produktu. Můžete věřit, že náš dopravce vám dodá váš dárek.
Jaké možnosti doručení si mohu vybrat?
V současné době není možné zvolit možnost doručení. Dárek, který chcete objednat, je buď odeslán jako balíček nebo jako doručování poštovní schránky. Chcete vědět, na kterou možnost spadá vaše objednávka? Kontaktujte prosím náš zákaznický servis.
Platba
Jak mohu zaplatit objednávku?Nabízíme následující způsoby platby: iDeal, Paypal, kreditní kartu, fakturu přes Klarna nebo ruční převod. V případě ručního převodu platby prosím vezměte v úvahu dodací lhůtu 3 dny navíc.
Dostal dar
Co když ten dar není zcela podle mých představ?Litujeme, že váš dar není podle vašich představ. Obraťte se prosím na náš zákaznický servis, který vám rád pomůže najít vhodné řešení.
Je faktura odeslána spolu s objednávkou?
S objednávkou není odeslána žádná faktura. Fakturu obdržíte vždy v potvrzovacím e-mailu a vždy ji najdete ve svém účtu MySurprise. To znamená, že můžete dar doručit přímo příjemci, což je opravdovým překvapením!
Recenze
406 hlasování (1 odpovědí)
Monika • 11-02-2021
Úžasné
Obchodní dárek?
Máte zájem o objednání větších čísel tohoto dárku? Kontaktujte nás a získejte okamžitou cenovou nabídku. Jsme k dispozici v pracovních dnech od 8:30 do 17:00.