Personalizovaný dárek Chokotoff
Personalizovaný Mega Chokotoff
- 2,5 kila neodolatelného Chokotoffu
- Personalizované balení
- Super zábavný dárek
Specifikace dárků
Rozměry: 32 x 7 cm
Obsah: 250 gramů karamelek Côte d'Or Chokotoff
Hmotnost: 475 gramů
Personalizace: s jménem, fotografií a/nebo textem
Tisk: perfektní obraz a plnobarevně
Dodatečné informace: Skladujte na chladném a suchém místě
Při venkovní teplotě 25 stupních Celsia nebo více nebudeme moci zaručit kvalitu pamlsků . Pokud máte nějaké dotazy, kontaktujte naše oddělení služeb zákazníkům.
Côte d'Or Chokotoff toffees
Toffey pokryté tmavou čokoládou (27 %)
Složení: cukr, glukózový sirup, kakaová hmota, rostlinné tuky (palmový, palmový), kakaové máslo, plnotučné MLÉKO sušené, (MLÉKO ) laktóza, odtučněný kakaový prášek, emulgátor (SOJOVÝ lecitin), sůl, potravinářská kyselina (E331), aroma
Alergeny: Obsahuje MLÉKO, SÓJA
Překvapte své blízké personalizovaným obřím Chokotoff Toffee!
Dárek obsahuje 250 gramů karamelek z hořké čokolády Côte d'Or Chokotoff a je mimořádně speciální, neboť obal si můžete přizpůsobit. Jednoduše přidejte jméno, fotografii, logo a/nebo osobní zprávu pro příjemce v našem online editoru pro dokonalou konečnou úpravu. Potom vytiskneme váš návrh na obal, perfektní obraz a plnobarevně, takže jej můžete sdílet s vaší rodinou, přáteli nebo kýmkoli, koho máte na mysli!
Máte-li zájem o velkou objednávku, kontaktujte naše obchodní oddělení pro další informace pomocí kontaktního formuláře ve spodní části této stránky.
Často kladené otázky
Přizpůsobení a objednání
Co je to personalizace a jak to funguje na webových stránkách?Svůj dárek můžete začít kliknutím na zelené tlačítko „začít personalizovat zde“. V našem dárkovém editoru můžete dar zcela přizpůsobit Vašim představám: přidat svůj vlastní obrázek a / nebo text. Pokud chcete, můžete se také rozhodnout pro skvělý design, aby byl váš dárek opravdu jedinečný.
Je personalizace zahrnuta v ceně?
Cena uvedená na webových stránkách zahrnuje personalizaci vašeho daru. Pěkné a jasné!
Jak zjistím, zda má moje fotografie správnou kvalitu?
Chceme se ujistit, že jste se svým dárkem naprosto spokojeni. Proto je důležité používat vysoce kvalitní fotografie. Pokud si nejste jisti kvalitou snímku, kontaktujte náš zákaznický servis a přiložte fotografii spolu s dárkem, který máte zájem objednat. Ti pak mohou kvalitu zkontrolovat za vás!
Jaké formáty mohu nahrát?
Nahrajete soubory JPG a PNG do našeho editoru. Je to příliš technické nebo máte obrázek jiného formátu, který byste chtěli použít? Kontaktujte prosím náš zákaznický servis. Jsou rádi, že vám pomohou, abyste mohli dar, který chcete!
Co když barva nebo volba, kterou chci, není k dispozici?
Hledáte konkrétní dar nebo dárek v konkrétní barvě, ale není to uvedeno na webových stránkách? Kontaktujte prosím náš zákaznický servis; rádi vám pomohou!
Jak přidám kartu k mému daru? / Co přesně je karta?
Kliknutím na kartu „Volná karta“ v nákupním košíku můžete do svého dárku přidat zábavnou kartu. Na tuto kartu můžete umístit osobní zprávu, takže příjemce bude přesně vědět, komu za toto krásné překvapení poděkovat.
Je můj dárek zabalený?
V současné době nemáme (ještě) službu dárkového balení, která by zabalila váš dárek. Dárky dodáváme ve slavnostním balení. To znamená, že váš dar je připraven být doručen nebo že může být zaslán přímo příjemci.
Dodací lhůta, možnosti dodání a náklady na doručení
Mohu si vybrat datum dodání?Není možné zvolit konkrétní datum dodání.
Jaká je dodací lhůta a kdy dostávám dárek?
Dodací lhůtu naleznete na stránce produktu. Můžete věřit, že náš dopravce vám dodá váš dárek.
Jaké možnosti doručení si mohu vybrat?
V současné době není možné zvolit možnost doručení. Dárek, který chcete objednat, je buď odeslán jako balíček nebo jako doručování poštovní schránky. Chcete vědět, na kterou možnost spadá vaše objednávka? Kontaktujte prosím náš zákaznický servis.
Platba
Jak mohu zaplatit objednávku?Nabízíme následující způsoby platby: iDeal, Paypal, kreditní kartu, fakturu přes Klarna nebo ruční převod. V případě ručního převodu platby prosím vezměte v úvahu dodací lhůtu 3 dny navíc.
Dostal dar
Co když ten dar není zcela podle mých představ?Litujeme, že váš dar není podle vašich představ. Obraťte se prosím na náš zákaznický servis, který vám rád pomůže najít vhodné řešení.
Je faktura odeslána spolu s objednávkou?
S objednávkou není odeslána žádná faktura. Fakturu obdržíte vždy v potvrzovacím e-mailu a vždy ji najdete ve svém účtu MySurprise. To znamená, že můžete dar doručit přímo příjemci, což je opravdovým překvapením!
Obchodní dárek?
Máte zájem o objednání větších čísel tohoto dárku? Kontaktujte nás a získejte okamžitou cenovou nabídku. Jsme k dispozici v pracovních dnech od 8:30 do 17:00.