Pivní balíček s občerstvěním a s rytými sklenicemi
- Dodací adresa dle Vašeho výběru
- V dárkové krabičce + dárková karta zdarma
- 100% kvalita zaručena
Specifikace dárků
Obsah: láhev Duvel, dvě sklenice na pivo, kešu oříšky (2x 125 gramů), otvírák na pivo
Rozměry balení: 39 x 30 x 11,5 cm
Více informací o pivní sklenici:
Množství: 2 kusy
Značka: Royal Leerdam
Typ: Munique
Průměr: 9,5 cm
Výška: 20 cm
Obsah: 49 cl
Personalizace: jménem nebo textem
Zpracování: kvalitní laserové gravírování
Barevné gravírování: bílá, takže výsledek se mírně liší od foto produktu
Extra: sklenice lze personalizovat samostatně a lze je také mýt v myčce
Další informace o pivu:
Název: Duvel
Obsah: 750 ml
Země původu: Belgie
Procento alkoholu: 8,5 %
Složení: Voda, ječmen, slad, chmel, kvasnice, cukr
Charakter: Duvel je belgické plavé speciální pivo vyrobené ze 100% přírodních surovin. Pivo zraje dva měsíce v pivovaru Moortgat. Čerstvé, ale bohaté, robustní a přitom decentní.
Složení kešu ořechy, pražené solené (Johnny Cashew): 96 % kešu ořechy, 3 % slunečnicový olej , 1% sůl.
Alergeny: obsahuje kešu ořechy. Může obsahovat stopy arašídů.
Potěšte milovníka piva pivním balíčkem včetně personalizovaných sklenic
Nápojový balíček se skládá ze dvou personalizovaných pivních sklenic, velké láhve (75 cl) speciálního piva Duvel a dvou balíčků oříšků JohnnyCashew. Sklenice na pivo jsou od kvalitní značky Royal Leerdam. Sklenice si můžete personalizovat osobním vzkazem, jménem, datem nebo jiným textem. Váš design je láskyplně vyrytý do sklenice v našem dárkovém studiu. Chcete dva různé designy? Jako například Jan na jedné sklence a Anna na druhé? Pak je to samozřejmě také možné.
Duvel je belgické blonďaté speciální pivo vařené v Moortgatu. V balení piva taky najdete velkou láhev. Dva pěkné balíčky pražených a solených ořechů doplňují balíček chutnou svačinou. A věděli jste, že Johnny Cashew je také velmi udržitelný? Balení přichází v krásné úložné krabičce, která je vlastně sama o sobě dárkem.
Věnujete letos tento všestranný nápojový balíček jako reklamní dárek? Pro vhodnou cenovou nabídku prosím kontaktujte naše obchodní oddělení prostřednictvím kontaktního formuláře ve spodní části této stránky.
Často kladené otázky
Přizpůsobení a objednání
Co je to personalizace a jak to funguje na webových stránkách?Svůj dárek můžete začít kliknutím na zelené tlačítko „začít personalizovat zde“. V našem dárkovém editoru můžete dar zcela přizpůsobit Vašim představám: přidat svůj vlastní obrázek a / nebo text. Pokud chcete, můžete se také rozhodnout pro skvělý design, aby byl váš dárek opravdu jedinečný.
Je personalizace zahrnuta v ceně?
Cena uvedená na webových stránkách zahrnuje personalizaci vašeho daru. Pěkné a jasné!
Jak zjistím, zda má moje fotografie správnou kvalitu?
Chceme se ujistit, že jste se svým dárkem naprosto spokojeni. Proto je důležité používat vysoce kvalitní fotografie. Pokud si nejste jisti kvalitou snímku, kontaktujte náš zákaznický servis a přiložte fotografii spolu s dárkem, který máte zájem objednat. Ti pak mohou kvalitu zkontrolovat za vás!
Jaké formáty mohu nahrát?
Nahrajete soubory JPG a PNG do našeho editoru. Je to příliš technické nebo máte obrázek jiného formátu, který byste chtěli použít? Kontaktujte prosím náš zákaznický servis. Jsou rádi, že vám pomohou, abyste mohli dar, který chcete!
Co když barva nebo volba, kterou chci, není k dispozici?
Hledáte konkrétní dar nebo dárek v konkrétní barvě, ale není to uvedeno na webových stránkách? Kontaktujte prosím náš zákaznický servis; rádi vám pomohou!
Jak přidám kartu k mému daru? / Co přesně je karta?
Kliknutím na kartu „Volná karta“ v nákupním košíku můžete do svého dárku přidat zábavnou kartu. Na tuto kartu můžete umístit osobní zprávu, takže příjemce bude přesně vědět, komu za toto krásné překvapení poděkovat.
Je můj dárek zabalený?
V současné době nemáme (ještě) službu dárkového balení, která by zabalila váš dárek. Dárky dodáváme ve slavnostním balení. To znamená, že váš dar je připraven být doručen nebo že může být zaslán přímo příjemci.
Dodací lhůta, možnosti dodání a náklady na doručení
Mohu si vybrat datum dodání?Není možné zvolit konkrétní datum dodání.
Jaká je dodací lhůta a kdy dostávám dárek?
Dodací lhůtu naleznete na stránce produktu. Můžete věřit, že náš dopravce vám dodá váš dárek.
Jaké možnosti doručení si mohu vybrat?
V současné době není možné zvolit možnost doručení. Dárek, který chcete objednat, je buď odeslán jako balíček nebo jako doručování poštovní schránky. Chcete vědět, na kterou možnost spadá vaše objednávka? Kontaktujte prosím náš zákaznický servis.
Platba
Jak mohu zaplatit objednávku?Nabízíme následující způsoby platby: iDeal, Paypal, kreditní kartu, fakturu přes Klarna nebo ruční převod. V případě ručního převodu platby prosím vezměte v úvahu dodací lhůtu 3 dny navíc.
Dostal dar
Co když ten dar není zcela podle mých představ?Litujeme, že váš dar není podle vašich představ. Obraťte se prosím na náš zákaznický servis, který vám rád pomůže najít vhodné řešení.
Je faktura odeslána spolu s objednávkou?
S objednávkou není odeslána žádná faktura. Fakturu obdržíte vždy v potvrzovacím e-mailu a vždy ji najdete ve svém účtu MySurprise. To znamená, že můžete dar doručit přímo příjemci, což je opravdovým překvapením!
Obchodní dárek?
Máte zájem o objednání větších čísel tohoto dárku? Kontaktujte nás a získejte okamžitou cenovou nabídku. Jsme k dispozici v pracovních dnech od 8:30 do 17:00.