Sklenice na červené víno
Sklo - červené víno (sada 2)
- Váš text navždy vnikl do skla
- Trvalá paměť pro každý okamžik
- Speciálně rafinované sklo Royal Leerdam
- Lze individuálně přizpůsobit
Specifikace dárků
Značka: Royal Leerdam
Typ: L'Esprit
Rytina: bílá, konečný výsledek se může lišit od zobrazeného obrázku
Průměr skla: 9 cm
Výška skla: 22 cm
Hmotnost: 180 gramů
Objem: 53cl
Červené víno
Extra: Vhodné do myčky
Skvělé : sklenice lze přizpůsobit samostatně a lze je mýt v myčce nádobí.
Chcete na sklo nalepit logo? Kontaktujte prosím náš přátelský zákaznický servis
Překvapte někoho s pěknými skleničkami na víno s vyrytým textem nebo názvem!
Každou příležitost můžete připravit jedinečným a osobním skleničkou na červené víno pro vaši rodinu a přátele. Sklenice na ryté červené víno jsou v každém stolku úžasné. Sklenice na červené víno jsou perfektním dárkem pro domácnosti, na Valentýna nebo jako dárek. Sklenice na červené víno jsou k dispozici také v sadě dvou sklenic. To je ideální dárek pro svatbu!
Tyto sklenice na červené víno mají celkovou výšku 22 cm a objem 53 cl. Všechna skla jsou vhodná do myčky, takže si budete moci tento dárek užít! V uživatelsky přívětivém editoru je velmi snadné navrhnout vlastní jedinečné skleničky na červené víno. Stačí si vybrat design, který máte rádi, a přidat k němu text, jméno nebo datum v písmu podle vašich představ.
Zvláště když si je nyní můžete individuálně přizpůsobit!
Často kladené otázky
Přizpůsobení a objednání
Co je to personalizace a jak to funguje na webových stránkách?Svůj dárek můžete začít kliknutím na zelené tlačítko „začít personalizovat zde“. V našem dárkovém editoru můžete dar zcela přizpůsobit Vašim představám: přidat svůj vlastní obrázek a / nebo text. Pokud chcete, můžete se také rozhodnout pro skvělý design, aby byl váš dárek opravdu jedinečný.
Je personalizace zahrnuta v ceně?
Cena uvedená na webových stránkách zahrnuje personalizaci vašeho daru. Pěkné a jasné!
Jak zjistím, zda má moje fotografie správnou kvalitu?
Chceme se ujistit, že jste se svým dárkem naprosto spokojeni. Proto je důležité používat vysoce kvalitní fotografie. Pokud si nejste jisti kvalitou snímku, kontaktujte náš zákaznický servis a přiložte fotografii spolu s dárkem, který máte zájem objednat. Ti pak mohou kvalitu zkontrolovat za vás!
Jaké formáty mohu nahrát?
Nahrajete soubory JPG a PNG do našeho editoru. Je to příliš technické nebo máte obrázek jiného formátu, který byste chtěli použít? Kontaktujte prosím náš zákaznický servis. Jsou rádi, že vám pomohou, abyste mohli dar, který chcete!
Co když barva nebo volba, kterou chci, není k dispozici?
Hledáte konkrétní dar nebo dárek v konkrétní barvě, ale není to uvedeno na webových stránkách? Kontaktujte prosím náš zákaznický servis; rádi vám pomohou!
Jak přidám kartu k mému daru? / Co přesně je karta?
Kliknutím na kartu „Volná karta“ v nákupním košíku můžete do svého dárku přidat zábavnou kartu. Na tuto kartu můžete umístit osobní zprávu, takže příjemce bude přesně vědět, komu za toto krásné překvapení poděkovat.
Je můj dárek zabalený?
V současné době nemáme (ještě) službu dárkového balení, která by zabalila váš dárek. Dárky dodáváme ve slavnostním balení. To znamená, že váš dar je připraven být doručen nebo že může být zaslán přímo příjemci.
Dodací lhůta, možnosti dodání a náklady na doručení
Mohu si vybrat datum dodání?Není možné zvolit konkrétní datum dodání.
Jaká je dodací lhůta a kdy dostávám dárek?
Dodací lhůtu naleznete na stránce produktu. Můžete věřit, že náš dopravce vám dodá váš dárek.
Jaké možnosti doručení si mohu vybrat?
V současné době není možné zvolit možnost doručení. Dárek, který chcete objednat, je buď odeslán jako balíček nebo jako doručování poštovní schránky. Chcete vědět, na kterou možnost spadá vaše objednávka? Kontaktujte prosím náš zákaznický servis.
Platba
Jak mohu zaplatit objednávku?Nabízíme následující způsoby platby: iDeal, Paypal, kreditní kartu, fakturu přes Klarna nebo ruční převod. V případě ručního převodu platby prosím vezměte v úvahu dodací lhůtu 3 dny navíc.
Dostal dar
Co když ten dar není zcela podle mých představ?Litujeme, že váš dar není podle vašich představ. Obraťte se prosím na náš zákaznický servis, který vám rád pomůže najít vhodné řešení.
Je faktura odeslána spolu s objednávkou?
S objednávkou není odeslána žádná faktura. Fakturu obdržíte vždy v potvrzovacím e-mailu a vždy ji najdete ve svém účtu MySurprise. To znamená, že můžete dar doručit přímo příjemci, což je opravdovým překvapením!
Recenze
13,004 hlasování (1 odpovědí)
Marie • 24-09-2024
příjemce přiletí z Kanady snad dnes či zítra, aby hodnotil. ☺️
Obchodní dárek?
Máte zájem o objednání větších čísel tohoto dárku? Kontaktujte nás a získejte okamžitou cenovou nabídku. Jsme k dispozici v pracovních dnech od 8:30 do 17:00.