Den otců piva v dřevěném pouzdře - Westmalle
- Včetně plné velikosti láhve nejlepších piv
- Luxusní dřevěná krabička s certifikátem FSC
- Váš design v barevném tisku v kvalitě HD fotografií
- Nejlepší dárek pro tvého otce
Specifikace dárků
Přizpůsobení: fotografie, jména nebo koláže
Přizpůsobení: na dřevěném víku
Tisk: ostrý a v nejkrásnějších barvách
Rozměry pouzdra: 36,5 x 20,6 x 11 cm
Rozměry víka skříně: 35,6 x 18,9 x 0,3 cm
Pouzdro je vyrobeno z FSC certifikovaného dřeva
Více informací o pivu:
Značka: Westmalle
Obsah: 750 ml
Země původu: Belgie
Westmalle Triple
Procento alkoholu: 9,5%
Země původu: Belgie
Charakter: Westmalle Tripple má hlubokou, ale jemnou chuť s hořkým tónem. Vzhledem k velkému obsahu 750 ml má pivo mírně odlišnou chuť než v malých lahvích. Světlé, zlatožluté pivo má v tomto případě delší, sladší pachuť.
Westmalle Double
Procento alkoholu: 7,0%
Charakter: Westmalle Double má krásnou, červenohnědou barvu a bohatou ovocnou a bylinnou chuť.
Dejte svému otci tento velký den piva v luxusním tištěném případě!
Luxusní dřevěné pouzdro je vyrobeno z FSC dřeva. To znamená, že váš nákup podporuje ochranu lesů. Pivní set se skládá z lahodné láhve Westmalle Double and Triple. Přizpůsobení vlastního tištěného piva je snadné! Jednoduše přidejte svou oblíbenou fotografii, jméno a / nebo text do jednoho z našich skvělých návrhů Den otců. Vytiskneme váš design na víko v plné barvě a ostré kvalitě. Vytvořte pro svého tátu dárek pro pivo!
Často kladené otázky
Přizpůsobení a objednání
Co je to personalizace a jak to funguje na webových stránkách?Svůj dárek můžete začít kliknutím na zelené tlačítko „začít personalizovat zde“. V našem dárkovém editoru můžete dar zcela přizpůsobit Vašim představám: přidat svůj vlastní obrázek a / nebo text. Pokud chcete, můžete se také rozhodnout pro skvělý design, aby byl váš dárek opravdu jedinečný.
Je personalizace zahrnuta v ceně?
Cena uvedená na webových stránkách zahrnuje personalizaci vašeho daru. Pěkné a jasné!
Jak zjistím, zda má moje fotografie správnou kvalitu?
Chceme se ujistit, že jste se svým dárkem naprosto spokojeni. Proto je důležité používat vysoce kvalitní fotografie. Pokud si nejste jisti kvalitou snímku, kontaktujte náš zákaznický servis a přiložte fotografii spolu s dárkem, který máte zájem objednat. Ti pak mohou kvalitu zkontrolovat za vás!
Jaké formáty mohu nahrát?
Nahrajete soubory JPG a PNG do našeho editoru. Je to příliš technické nebo máte obrázek jiného formátu, který byste chtěli použít? Kontaktujte prosím náš zákaznický servis. Jsou rádi, že vám pomohou, abyste mohli dar, který chcete!
Co když barva nebo volba, kterou chci, není k dispozici?
Hledáte konkrétní dar nebo dárek v konkrétní barvě, ale není to uvedeno na webových stránkách? Kontaktujte prosím náš zákaznický servis; rádi vám pomohou!
Jak přidám kartu k mému daru? / Co přesně je karta?
Kliknutím na kartu „Volná karta“ v nákupním košíku můžete do svého dárku přidat zábavnou kartu. Na tuto kartu můžete umístit osobní zprávu, takže příjemce bude přesně vědět, komu za toto krásné překvapení poděkovat.
Je můj dárek zabalený?
V současné době nemáme (ještě) službu dárkového balení, která by zabalila váš dárek. Dárky dodáváme ve slavnostním balení. To znamená, že váš dar je připraven být doručen nebo že může být zaslán přímo příjemci.
Dodací lhůta, možnosti dodání a náklady na doručení
Mohu si vybrat datum dodání?Není možné zvolit konkrétní datum dodání.
Jaká je dodací lhůta a kdy dostávám dárek?
Dodací lhůtu naleznete na stránce produktu. Můžete věřit, že náš dopravce vám dodá váš dárek.
Jaké možnosti doručení si mohu vybrat?
V současné době není možné zvolit možnost doručení. Dárek, který chcete objednat, je buď odeslán jako balíček nebo jako doručování poštovní schránky. Chcete vědět, na kterou možnost spadá vaše objednávka? Kontaktujte prosím náš zákaznický servis.
Platba
Jak mohu zaplatit objednávku?Nabízíme následující způsoby platby: iDeal, Paypal, kreditní kartu, fakturu přes Klarna nebo ruční převod. V případě ručního převodu platby prosím vezměte v úvahu dodací lhůtu 3 dny navíc.
Dostal dar
Co když ten dar není zcela podle mých představ?Litujeme, že váš dar není podle vašich představ. Obraťte se prosím na náš zákaznický servis, který vám rád pomůže najít vhodné řešení.
Je faktura odeslána spolu s objednávkou?
S objednávkou není odeslána žádná faktura. Fakturu obdržíte vždy v potvrzovacím e-mailu a vždy ji najdete ve svém účtu MySurprise. To znamená, že můžete dar doručit přímo příjemci, což je opravdovým překvapením!
Obchodní dárek?
Máte zájem o objednání větších čísel tohoto dárku? Kontaktujte nás a získejte okamžitou cenovou nabídku. Jsme k dispozici v pracovních dnech od 8:30 do 17:00.