Domácí pivovar se sklenicemi
Personalizovaná řemeslná sada piva - IPA
- Dodací adresa dle Vašeho výběru
- V dárkové krabičce + dárková karta zdarma
- 100% kvalita zaručena
Specifikace dárků
Počet: 2 kusy
Značka: Royal Leerdam
Průměr: 9,5 cm
Výška: 20 cm
Objem: 49 cl
Personalizace: se jménem a / nebo textem
Umístění přizpůsobení: na jedné straně sklenice
Typ přizpůsobení: bezchybné laserové gravírování
Extra: Obě pivní sklenice můžete vygravírovat
Zjistěte více o sudu na pivo
Typ piva: India Pale Ale
Charakteristika piva: kořeněná s ovocnou vůní
Materiál: hliník
Rozměry: 26,5 x 18 x 25,3 cm
Počet litrů: +/- 4 litry
Procento alkoholu: 5-6,5% (může se lišit podle teploty a času)
Obsah: sud piva, všechny přísady
Sud na pivo je dodáván s praktickým manuálem
Složení: voda, ječný slad, chmel, droždí
Alergické informace: Obsahuje lepek
Kterého milovníka piva překvapíte sadou na vaření piva s brýlemi?
Dárková sada se skládá z luxusního hliníkového sudu na vaření a dvou luxusních pivních sklenic s gravírováním. Vše, co musíte udělat, je smíchat ingredience a přidat trochu vody. Budete si tedy muset počkat týden, než si budete moci vychutnat své osobní řemeslné pivo. Přizpůsobení brýlí je hračka. Jednoduše přidejte název nebo text k jednomu z našich návrhů. Váš motiv na pivní sklenice vyryjeme křišťálově čistým způsobem a se spoustou lásky. Vytvořte si vlastní sadu pro vaření piva na zakázku - IPA
Máte zájem o pivní sklenice s logem? U velkých objednávek kontaktujte naše obchodní oddělení.
Často kladené otázky
Přizpůsobení a objednání
Co je to personalizace a jak to funguje na webových stránkách?Svůj dárek můžete začít kliknutím na zelené tlačítko „začít personalizovat zde“. V našem dárkovém editoru můžete dar zcela přizpůsobit Vašim představám: přidat svůj vlastní obrázek a / nebo text. Pokud chcete, můžete se také rozhodnout pro skvělý design, aby byl váš dárek opravdu jedinečný.
Je personalizace zahrnuta v ceně?
Cena uvedená na webových stránkách zahrnuje personalizaci vašeho daru. Pěkné a jasné!
Jak zjistím, zda má moje fotografie správnou kvalitu?
Chceme se ujistit, že jste se svým dárkem naprosto spokojeni. Proto je důležité používat vysoce kvalitní fotografie. Pokud si nejste jisti kvalitou snímku, kontaktujte náš zákaznický servis a přiložte fotografii spolu s dárkem, který máte zájem objednat. Ti pak mohou kvalitu zkontrolovat za vás!
Jaké formáty mohu nahrát?
Nahrajete soubory JPG a PNG do našeho editoru. Je to příliš technické nebo máte obrázek jiného formátu, který byste chtěli použít? Kontaktujte prosím náš zákaznický servis. Jsou rádi, že vám pomohou, abyste mohli dar, který chcete!
Co když barva nebo volba, kterou chci, není k dispozici?
Hledáte konkrétní dar nebo dárek v konkrétní barvě, ale není to uvedeno na webových stránkách? Kontaktujte prosím náš zákaznický servis; rádi vám pomohou!
Jak přidám kartu k mému daru? / Co přesně je karta?
Kliknutím na kartu „Volná karta“ v nákupním košíku můžete do svého dárku přidat zábavnou kartu. Na tuto kartu můžete umístit osobní zprávu, takže příjemce bude přesně vědět, komu za toto krásné překvapení poděkovat.
Je můj dárek zabalený?
V současné době nemáme (ještě) službu dárkového balení, která by zabalila váš dárek. Dárky dodáváme ve slavnostním balení. To znamená, že váš dar je připraven být doručen nebo že může být zaslán přímo příjemci.
Dodací lhůta, možnosti dodání a náklady na doručení
Mohu si vybrat datum dodání?Není možné zvolit konkrétní datum dodání.
Jaká je dodací lhůta a kdy dostávám dárek?
Dodací lhůtu naleznete na stránce produktu. Můžete věřit, že náš dopravce vám dodá váš dárek.
Jaké možnosti doručení si mohu vybrat?
V současné době není možné zvolit možnost doručení. Dárek, který chcete objednat, je buď odeslán jako balíček nebo jako doručování poštovní schránky. Chcete vědět, na kterou možnost spadá vaše objednávka? Kontaktujte prosím náš zákaznický servis.
Platba
Jak mohu zaplatit objednávku?Nabízíme následující způsoby platby: iDeal, Paypal, kreditní kartu, fakturu přes Klarna nebo ruční převod. V případě ručního převodu platby prosím vezměte v úvahu dodací lhůtu 3 dny navíc.
Dostal dar
Co když ten dar není zcela podle mých představ?Litujeme, že váš dar není podle vašich představ. Obraťte se prosím na náš zákaznický servis, který vám rád pomůže najít vhodné řešení.
Je faktura odeslána spolu s objednávkou?
S objednávkou není odeslána žádná faktura. Fakturu obdržíte vždy v potvrzovacím e-mailu a vždy ji najdete ve svém účtu MySurprise. To znamená, že můžete dar doručit přímo příjemci, což je opravdovým překvapením!
Obchodní dárek?
Máte zájem o objednání větších čísel tohoto dárku? Kontaktujte nás a získejte okamžitou cenovou nabídku. Jsme k dispozici v pracovních dnech od 8:30 do 17:00.