Moet & Chandon šampaňské se sklenicemi
Šampaňské dárková sada s brýlemi - Moët et Chandon
- Dvě krásné šampaňské Royal Leerdam
- Váš design zvěčněný v krásné rytině
- V luxusní dřevěné krabici s posuvným víkem a vložkou
- S plnohodnotnou lahví nejchutnějšího šampaňského
Specifikace dárků
Značka: Royal Leerdam
Model: L'Esprit
Průměr: 6,5cm
Výška: 21,5cm
Kapacita: 21cl
Extra: vhodné do myčky
Více informací o tomto šampaňském:
Země: Francie
Typ: císařský
Objem: 750 ml
Hroznová: suchá
Charakter: Vynikající známé šampaňské z největšího šampaňského na světě. Toto šampaňské brut je snadno nejprodávanějším šampaňským na světě! Moët apeluje na každého milovníka šampaňského. Trvale vysoká kvalita, měkká, svěží a dobře vyvážená. Teď už víte, proč udržují směs tohoto úspěchu v tajnosti.
Dárek pro toast s tímto dárkovým setem Moët et Chandon s rytými brýlemi
✔ 2 ryté sklenice na šampaňské Royal Leerdam
✔ V luxusní dřevěné krabici s posuvným víkem
✔ Lze objednat na kus
✔ S osobním dárkovým poukazem zdarma
Překvapí vás tímto luxusním dárkovým setem šampaňského, protože balíček obsahuje také dvě sklenice na víno z Royal Leerdam. Tento dárek se stává mimořádně osobním, protože brýle můžete opatřit vlastním textem! Kromě toho si můžete vybrat jeden z našich speciálních vzorů pro brýle. Tímto způsobem můžete vyrobit balíček se šampaňským ojedinělým a můžete někomu dát elegantní a originální dárek šampaňského!
S tímto balíčkem Moët et Chandon můžete každou večeři dokončit a ryté skleničky šampaňského budou na jídelním stole vypadat ohromující. Ať už dáváte balíček šampaňského někomu, kdo se stal padesátým, kolegou, jako obchodní dárek nebo jako způsob, jak někomu poděkovat, s tímto luxusním balíčkem šampaňského s rytými brýlemi budete mít vždy speciální dárek.
Často kladené otázky
Přizpůsobení a objednání
Co je to personalizace a jak to funguje na webových stránkách?Svůj dárek můžete začít kliknutím na zelené tlačítko „začít personalizovat zde“. V našem dárkovém editoru můžete dar zcela přizpůsobit Vašim představám: přidat svůj vlastní obrázek a / nebo text. Pokud chcete, můžete se také rozhodnout pro skvělý design, aby byl váš dárek opravdu jedinečný.
Je personalizace zahrnuta v ceně?
Cena uvedená na webových stránkách zahrnuje personalizaci vašeho daru. Pěkné a jasné!
Jak zjistím, zda má moje fotografie správnou kvalitu?
Chceme se ujistit, že jste se svým dárkem naprosto spokojeni. Proto je důležité používat vysoce kvalitní fotografie. Pokud si nejste jisti kvalitou snímku, kontaktujte náš zákaznický servis a přiložte fotografii spolu s dárkem, který máte zájem objednat. Ti pak mohou kvalitu zkontrolovat za vás!
Jaké formáty mohu nahrát?
Nahrajete soubory JPG a PNG do našeho editoru. Je to příliš technické nebo máte obrázek jiného formátu, který byste chtěli použít? Kontaktujte prosím náš zákaznický servis. Jsou rádi, že vám pomohou, abyste mohli dar, který chcete!
Co když barva nebo volba, kterou chci, není k dispozici?
Hledáte konkrétní dar nebo dárek v konkrétní barvě, ale není to uvedeno na webových stránkách? Kontaktujte prosím náš zákaznický servis; rádi vám pomohou!
Jak přidám kartu k mému daru? / Co přesně je karta?
Kliknutím na kartu „Volná karta“ v nákupním košíku můžete do svého dárku přidat zábavnou kartu. Na tuto kartu můžete umístit osobní zprávu, takže příjemce bude přesně vědět, komu za toto krásné překvapení poděkovat.
Je můj dárek zabalený?
V současné době nemáme (ještě) službu dárkového balení, která by zabalila váš dárek. Dárky dodáváme ve slavnostním balení. To znamená, že váš dar je připraven být doručen nebo že může být zaslán přímo příjemci.
Dodací lhůta, možnosti dodání a náklady na doručení
Mohu si vybrat datum dodání?Není možné zvolit konkrétní datum dodání.
Jaká je dodací lhůta a kdy dostávám dárek?
Dodací lhůtu naleznete na stránce produktu. Můžete věřit, že náš dopravce vám dodá váš dárek.
Jaké možnosti doručení si mohu vybrat?
V současné době není možné zvolit možnost doručení. Dárek, který chcete objednat, je buď odeslán jako balíček nebo jako doručování poštovní schránky. Chcete vědět, na kterou možnost spadá vaše objednávka? Kontaktujte prosím náš zákaznický servis.
Platba
Jak mohu zaplatit objednávku?Nabízíme následující způsoby platby: iDeal, Paypal, kreditní kartu, fakturu přes Klarna nebo ruční převod. V případě ručního převodu platby prosím vezměte v úvahu dodací lhůtu 3 dny navíc.
Dostal dar
Co když ten dar není zcela podle mých představ?Litujeme, že váš dar není podle vašich představ. Obraťte se prosím na náš zákaznický servis, který vám rád pomůže najít vhodné řešení.
Je faktura odeslána spolu s objednávkou?
S objednávkou není odeslána žádná faktura. Fakturu obdržíte vždy v potvrzovacím e-mailu a vždy ji najdete ve svém účtu MySurprise. To znamená, že můžete dar doručit přímo příjemci, což je opravdovým překvapením!
Obchodní dárek?
Máte zájem o objednání větších čísel tohoto dárku? Kontaktujte nás a získejte okamžitou cenovou nabídku. Jsme k dispozici v pracovních dnech od 8:30 do 17:00.