Personalizované víno Cava Palau Gazo Brut
Cava Palau Gazo s personalizovaným štítkem (750ml)
- Váš design v barevném tisku v kvalitě HD fotografií
- Nejjemnější vína, vybraná speciálně pro vás
- Doplňte svůj dárek luxusním dřevěným boxem na víno
Specifikace dárků
Personalizace: s fotografií, jménem, koláží nebo logem
Personalizace místa: na celém štítku
Tisk: tisk ostrý jako břitva v těch nejkrásnějších barvách
Rozměry etikety: 10 x 8 cm
Upozornění: barva fólie kolem hrdla lahve se může lišit od barvy na vzorových fotografiích a náhledu
Více informací o sektu:
Název: Palau Gazo
Druh vína: cava
Obsah: 750 ml
Země původu: Španělsko
Odrůda révy: Parellada, Macabeo a Xarel-Lo
Charakter: Jemné bublinky, ovocné s převážně vůní zeleného jablka. Jemná, kulatá dochuť. Ideální pro recepce a večírky.
Oslavte každou příležitost lahodnou lahví cavy Palau Gazo s vlastní etiketou.
Vaše láhev lahodné Palau Gazo cava má vámi navrženou etiketu. Je těžké vytvořit si vlastní etiketu? Spíš ne! Přidejte svou oblíbenou fotografii, jméno nebo text v editoru. Příliš mnoho krásných fotografií na výběr? Pak vytvořte jedinečnou koláž. Váš výtvor vytiskneme ostře a plnobarevně na etiketu a nalepíme na láhev sektu. Své překvapení můžete opravdu dokončit objednáním luxusní dřevěné krabičky. Začněte rychle personalizovat!
Chcete objednat větší množství? Kontaktujte prosím naše obchodní oddělení.
Často kladené otázky
Přizpůsobení a objednání
Co je to personalizace a jak to funguje na webových stránkách?Svůj dárek můžete začít kliknutím na zelené tlačítko „začít personalizovat zde“. V našem dárkovém editoru můžete dar zcela přizpůsobit Vašim představám: přidat svůj vlastní obrázek a / nebo text. Pokud chcete, můžete se také rozhodnout pro skvělý design, aby byl váš dárek opravdu jedinečný.
Je personalizace zahrnuta v ceně?
Cena uvedená na webových stránkách zahrnuje personalizaci vašeho daru. Pěkné a jasné!
Jak zjistím, zda má moje fotografie správnou kvalitu?
Chceme se ujistit, že jste se svým dárkem naprosto spokojeni. Proto je důležité používat vysoce kvalitní fotografie. Pokud si nejste jisti kvalitou snímku, kontaktujte náš zákaznický servis a přiložte fotografii spolu s dárkem, který máte zájem objednat. Ti pak mohou kvalitu zkontrolovat za vás!
Jaké formáty mohu nahrát?
Nahrajete soubory JPG a PNG do našeho editoru. Je to příliš technické nebo máte obrázek jiného formátu, který byste chtěli použít? Kontaktujte prosím náš zákaznický servis. Jsou rádi, že vám pomohou, abyste mohli dar, který chcete!
Co když barva nebo volba, kterou chci, není k dispozici?
Hledáte konkrétní dar nebo dárek v konkrétní barvě, ale není to uvedeno na webových stránkách? Kontaktujte prosím náš zákaznický servis; rádi vám pomohou!
Jak přidám kartu k mému daru? / Co přesně je karta?
Kliknutím na kartu „Volná karta“ v nákupním košíku můžete do svého dárku přidat zábavnou kartu. Na tuto kartu můžete umístit osobní zprávu, takže příjemce bude přesně vědět, komu za toto krásné překvapení poděkovat.
Je můj dárek zabalený?
V současné době nemáme (ještě) službu dárkového balení, která by zabalila váš dárek. Dárky dodáváme ve slavnostním balení. To znamená, že váš dar je připraven být doručen nebo že může být zaslán přímo příjemci.
Dodací lhůta, možnosti dodání a náklady na doručení
Mohu si vybrat datum dodání?Není možné zvolit konkrétní datum dodání.
Jaká je dodací lhůta a kdy dostávám dárek?
Dodací lhůtu naleznete na stránce produktu. Můžete věřit, že náš dopravce vám dodá váš dárek.
Jaké možnosti doručení si mohu vybrat?
V současné době není možné zvolit možnost doručení. Dárek, který chcete objednat, je buď odeslán jako balíček nebo jako doručování poštovní schránky. Chcete vědět, na kterou možnost spadá vaše objednávka? Kontaktujte prosím náš zákaznický servis.
Platba
Jak mohu zaplatit objednávku?Nabízíme následující způsoby platby: iDeal, Paypal, kreditní kartu, fakturu přes Klarna nebo ruční převod. V případě ručního převodu platby prosím vezměte v úvahu dodací lhůtu 3 dny navíc.
Dostal dar
Co když ten dar není zcela podle mých představ?Litujeme, že váš dar není podle vašich představ. Obraťte se prosím na náš zákaznický servis, který vám rád pomůže najít vhodné řešení.
Je faktura odeslána spolu s objednávkou?
S objednávkou není odeslána žádná faktura. Fakturu obdržíte vždy v potvrzovacím e-mailu a vždy ji najdete ve svém účtu MySurprise. To znamená, že můžete dar doručit přímo příjemci, což je opravdovým překvapením!
Obchodní dárek?
Máte zájem o objednání větších čísel tohoto dárku? Kontaktujte nás a získejte okamžitou cenovou nabídku. Jsme k dispozici v pracovních dnech od 8:30 do 17:00.