Personalizovaný dárek - víno Salentein Primus Chardonnay
Salentein Primus Chardonnay - zakázkový štítek
- Váš design v barevném tisku v kvalitě HD fotografií
- Nejjemnější vína, vybraná speciálně pro vás
- Doplňte svůj dárek o luxusní dřevěnou dárkovou krabičku
Specifikace dárků
Název: Salentein Primus Chardonnay
Země původu: Argentina
Druh vína: Bílá
Hroznová: 100% Chardonnay
Vlastnosti: V tomto hladkém a šumivém Chardonnay je třeba rozlišovat dokonalou rovnováhu mezi tóny ovoce a dřeva. Můžete také ochutnat aroma hrušky, citrusů, medu, másla a karamelu.
Tip od nás: Skutečný stolní společník pro ryby, bílé maso a drůbež. Také překvapivě dobré s telecím nebo vepřovým masem, v kombinaci se smetanovou omáčkou.
Lahodná láhev Salentein Primus Chardonnay s vlastní etiketou!
✔ Lze objednat na kus
✔ Osobní a vlastní štítek s fotografií, textem nebo logem
✔ Udělej si svůj snadno a rychle s nejkrásnějšími návrhy
✔ Kvalita fotografií v rozlišení HD a barevný tisk
Překvapte svého partnera, nejlepší přátele, rodiče, sousedy nebo příbuzné s krásnou lahví Salentein Primus Chardonnay s vlastní etiketou. Do ohromujících návrhů můžete přidat svůj oblíbený obrázek, sladký text nebo jména. S vlastní lahví svého oblíbeného nápoje určitě překvapíte šťastného příjemce vašeho dárku při mnoha příležitostech. Protože tam opravdu není lepší dárek, než jedinečný a osobní dar mít přípitek s.
Jak zvláštní je, že si můžete objednat individuální láhev vína. Tímto způsobem můžete objevovat požitky a kvalitu našich různých vín, aniž byste museli kupovat celou krabici. Pokud si chcete objednat větší množství tohoto dárkového nápoje, kontaktujte naše obchodní oddělení. Rádi vám pomohou s vaší objednávkou.
Často kladené otázky
Přizpůsobení a objednání
Co je to personalizace a jak to funguje na webových stránkách?Svůj dárek můžete začít kliknutím na zelené tlačítko „začít personalizovat zde“. V našem dárkovém editoru můžete dar zcela přizpůsobit Vašim představám: přidat svůj vlastní obrázek a / nebo text. Pokud chcete, můžete se také rozhodnout pro skvělý design, aby byl váš dárek opravdu jedinečný.
Je personalizace zahrnuta v ceně?
Cena uvedená na webových stránkách zahrnuje personalizaci vašeho daru. Pěkné a jasné!
Jak zjistím, zda má moje fotografie správnou kvalitu?
Chceme se ujistit, že jste se svým dárkem naprosto spokojeni. Proto je důležité používat vysoce kvalitní fotografie. Pokud si nejste jisti kvalitou snímku, kontaktujte náš zákaznický servis a přiložte fotografii spolu s dárkem, který máte zájem objednat. Ti pak mohou kvalitu zkontrolovat za vás!
Jaké formáty mohu nahrát?
Nahrajete soubory JPG a PNG do našeho editoru. Je to příliš technické nebo máte obrázek jiného formátu, který byste chtěli použít? Kontaktujte prosím náš zákaznický servis. Jsou rádi, že vám pomohou, abyste mohli dar, který chcete!
Co když barva nebo volba, kterou chci, není k dispozici?
Hledáte konkrétní dar nebo dárek v konkrétní barvě, ale není to uvedeno na webových stránkách? Kontaktujte prosím náš zákaznický servis; rádi vám pomohou!
Jak přidám kartu k mému daru? / Co přesně je karta?
Kliknutím na kartu „Volná karta“ v nákupním košíku můžete do svého dárku přidat zábavnou kartu. Na tuto kartu můžete umístit osobní zprávu, takže příjemce bude přesně vědět, komu za toto krásné překvapení poděkovat.
Je můj dárek zabalený?
V současné době nemáme (ještě) službu dárkového balení, která by zabalila váš dárek. Dárky dodáváme ve slavnostním balení. To znamená, že váš dar je připraven být doručen nebo že může být zaslán přímo příjemci.
Dodací lhůta, možnosti dodání a náklady na doručení
Mohu si vybrat datum dodání?Není možné zvolit konkrétní datum dodání.
Jaká je dodací lhůta a kdy dostávám dárek?
Dodací lhůtu naleznete na stránce produktu. Můžete věřit, že náš dopravce vám dodá váš dárek.
Jaké možnosti doručení si mohu vybrat?
V současné době není možné zvolit možnost doručení. Dárek, který chcete objednat, je buď odeslán jako balíček nebo jako doručování poštovní schránky. Chcete vědět, na kterou možnost spadá vaše objednávka? Kontaktujte prosím náš zákaznický servis.
Platba
Jak mohu zaplatit objednávku?Nabízíme následující způsoby platby: iDeal, Paypal, kreditní kartu, fakturu přes Klarna nebo ruční převod. V případě ručního převodu platby prosím vezměte v úvahu dodací lhůtu 3 dny navíc.
Dostal dar
Co když ten dar není zcela podle mých představ?Litujeme, že váš dar není podle vašich představ. Obraťte se prosím na náš zákaznický servis, který vám rád pomůže najít vhodné řešení.
Je faktura odeslána spolu s objednávkou?
S objednávkou není odeslána žádná faktura. Fakturu obdržíte vždy v potvrzovacím e-mailu a vždy ji najdete ve svém účtu MySurprise. To znamená, že můžete dar doručit přímo příjemci, což je opravdovým překvapením!
Obchodní dárek?
Máte zájem o objednání větších čísel tohoto dárku? Kontaktujte nás a získejte okamžitou cenovou nabídku. Jsme k dispozici v pracovních dnech od 8:30 do 17:00.