Personalizované víno - Ramon Bilbao Reserva
Ramon Bilbao Reserva v ryté krabici
- Dodací adresa dle Vašeho výběru
- V dárkové krabičce + dárková karta zdarma
- 100% kvalita zaručena
Specifikace dárků
Jméno: Ramon Bilbao Reserva
Země původu: Francie
Druh vína: Červené víno
Hrozny: 90% Tempranillo, 5% Mazuelo, 5% Graciano
Charakteristika: Barevná a plná španělského vína.
příchuť
Složité, jemné a nejelegantnější víno s ovocnou vůní hrušek, švestek a jablek. Trochu cedru a cedrového dřeva. Víno se vyrábí pomocí moderních secích technik a nechá se zrát 20 měsíců v amerických dubových sudech a několik měsíců po plnění do lahví. To ukazuje, jak dobré je toto skvělé víno a jakou kvalitu musí mít!
To je skvělý návrh
Perfektní společník různých druhů červeného masa (pečené a grilované) a divokých her. Toto víno je vynikající s vyzrálým sýrem.
O tomto víně
V srdci nejslavnější vinařské oblasti ve Španělsku leží DOC Rioja chalupa Ramón Bilbao v oblasti Rioja Alta, dům s dlouhou historií vína, který sahá až do začátku minulého století. V této nemovitosti zdokonalování procesu výroby vína pro červené a bílé víno vždy pracuje s láskou a řemeslným zpracováním. Kombinují to nejlepší ze španělských tradic, zvažují pěstování a zpracování hroznů, využívají nové poznatky a techniky.
Hrozny Tempranilla a Mazuelo jsou základní ingredience této rezervy Gran Reserva. Teplé víno s jedinečnou chutí, vytvořené teplými větry suchého Sierra de Cantabria, které se střetává s chladnějšími středomořskými větry a dokonalou vlhkostí díky řece Ebro.
Dejte si lahodnou láhev červeného vína Ramon Bilbao Reserva v osobním případě!
Navrhnout personalizovaný dárek nebylo nikdy tak snadné! Neváhejte a objednejte ještě dnes
Často kladené otázky
Přizpůsobení a objednání
Co je to personalizace a jak to funguje na webových stránkách?Svůj dárek můžete začít kliknutím na zelené tlačítko „začít personalizovat zde“. V našem dárkovém editoru můžete dar zcela přizpůsobit Vašim představám: přidat svůj vlastní obrázek a / nebo text. Pokud chcete, můžete se také rozhodnout pro skvělý design, aby byl váš dárek opravdu jedinečný.
Je personalizace zahrnuta v ceně?
Cena uvedená na webových stránkách zahrnuje personalizaci vašeho daru. Pěkné a jasné!
Jak zjistím, zda má moje fotografie správnou kvalitu?
Chceme se ujistit, že jste se svým dárkem naprosto spokojeni. Proto je důležité používat vysoce kvalitní fotografie. Pokud si nejste jisti kvalitou snímku, kontaktujte náš zákaznický servis a přiložte fotografii spolu s dárkem, který máte zájem objednat. Ti pak mohou kvalitu zkontrolovat za vás!
Jaké formáty mohu nahrát?
Nahrajete soubory JPG a PNG do našeho editoru. Je to příliš technické nebo máte obrázek jiného formátu, který byste chtěli použít? Kontaktujte prosím náš zákaznický servis. Jsou rádi, že vám pomohou, abyste mohli dar, který chcete!
Co když barva nebo volba, kterou chci, není k dispozici?
Hledáte konkrétní dar nebo dárek v konkrétní barvě, ale není to uvedeno na webových stránkách? Kontaktujte prosím náš zákaznický servis; rádi vám pomohou!
Jak přidám kartu k mému daru? / Co přesně je karta?
Kliknutím na kartu „Volná karta“ v nákupním košíku můžete do svého dárku přidat zábavnou kartu. Na tuto kartu můžete umístit osobní zprávu, takže příjemce bude přesně vědět, komu za toto krásné překvapení poděkovat.
Je můj dárek zabalený?
V současné době nemáme (ještě) službu dárkového balení, která by zabalila váš dárek. Dárky dodáváme ve slavnostním balení. To znamená, že váš dar je připraven být doručen nebo že může být zaslán přímo příjemci.
Dodací lhůta, možnosti dodání a náklady na doručení
Mohu si vybrat datum dodání?Není možné zvolit konkrétní datum dodání.
Jaká je dodací lhůta a kdy dostávám dárek?
Dodací lhůtu naleznete na stránce produktu. Můžete věřit, že náš dopravce vám dodá váš dárek.
Jaké možnosti doručení si mohu vybrat?
V současné době není možné zvolit možnost doručení. Dárek, který chcete objednat, je buď odeslán jako balíček nebo jako doručování poštovní schránky. Chcete vědět, na kterou možnost spadá vaše objednávka? Kontaktujte prosím náš zákaznický servis.
Platba
Jak mohu zaplatit objednávku?Nabízíme následující způsoby platby: iDeal, Paypal, kreditní kartu, fakturu přes Klarna nebo ruční převod. V případě ručního převodu platby prosím vezměte v úvahu dodací lhůtu 3 dny navíc.
Dostal dar
Co když ten dar není zcela podle mých představ?Litujeme, že váš dar není podle vašich představ. Obraťte se prosím na náš zákaznický servis, který vám rád pomůže najít vhodné řešení.
Je faktura odeslána spolu s objednávkou?
S objednávkou není odeslána žádná faktura. Fakturu obdržíte vždy v potvrzovacím e-mailu a vždy ji najdete ve svém účtu MySurprise. To znamená, že můžete dar doručit přímo příjemci, což je opravdovým překvapením!
Obchodní dárek?
Máte zájem o objednání větších čísel tohoto dárku? Kontaktujte nás a získejte okamžitou cenovou nabídku. Jsme k dispozici v pracovních dnech od 8:30 do 17:00.