Personalizované víno - Salentein Primus Malbec
Dárková sada na víno se sklem - Salentein Primus Malbec - Ryté sklo
- Speciální rafinované brýle Royal Leerdam
- Váš text navždy vnikl do skla
- Luxusní dřevěná truhla s posuvným víkem a vložkou
- Včetně plné láhve nejlepších vín
Specifikace dárků
Značka: Royal Leerdam
Typ: L'Esprit
Průřez: 8,5 cm
Výška: 20,5 cm
Objem: 37cl
Více informací o víně:
Jméno: Salentein Primus Malbec
Objem: 750 ml
Země: Argentina
Hroznová: 100% Malbec
Druh vína: červená
Charakter: Pro toto elegantní argentinské víno je charakteristická červená a silná chuť.
Překvapte někoho tímto luxusním dárkovým setem s rytým sklem!
✔ 1 láhev vína Salentein Primus Malbec
✔ V luxusním dřevěném pouzdře s posuvným víkem
Est Nejjemnější rytina ve skle
✔ Minimální pořadí jedné sady
Case Dřevěný obal na víno má certifikaci FSC
Láhev vína je velmi vhodným dárkem k mnoha příležitostem. Ale tato dárková sada rozhodně má něco navíc zvláštního. Luxusní víno si můžete plně přizpůsobit! Vyberte si některý ze speciálních návrhů a přidejte jméno nebo text podle svého výběru. Vaše stvoření bude následně vyryto do skla s láskou. Tento luxusní vinný dárkový set v kombinaci s lahodnou lahví Salentein Primus Malbec a dvěma krásnými sklenicemi Royal Leerdam vám zaručeně přinese úsměv na tváři šťastnému příjemci, šťastnému páru nebo vašemu oblíbenému kolegovi. Váš jedinečný design učiní z tohoto dárku skutečného pozorovatele! Také velmi luxusní dárek pro (obchodní) vztahy.
Často kladené otázky
Přizpůsobení a objednání
Co je to personalizace a jak to funguje na webových stránkách?Svůj dárek můžete začít kliknutím na zelené tlačítko „začít personalizovat zde“. V našem dárkovém editoru můžete dar zcela přizpůsobit Vašim představám: přidat svůj vlastní obrázek a / nebo text. Pokud chcete, můžete se také rozhodnout pro skvělý design, aby byl váš dárek opravdu jedinečný.
Je personalizace zahrnuta v ceně?
Cena uvedená na webových stránkách zahrnuje personalizaci vašeho daru. Pěkné a jasné!
Jak zjistím, zda má moje fotografie správnou kvalitu?
Chceme se ujistit, že jste se svým dárkem naprosto spokojeni. Proto je důležité používat vysoce kvalitní fotografie. Pokud si nejste jisti kvalitou snímku, kontaktujte náš zákaznický servis a přiložte fotografii spolu s dárkem, který máte zájem objednat. Ti pak mohou kvalitu zkontrolovat za vás!
Jaké formáty mohu nahrát?
Nahrajete soubory JPG a PNG do našeho editoru. Je to příliš technické nebo máte obrázek jiného formátu, který byste chtěli použít? Kontaktujte prosím náš zákaznický servis. Jsou rádi, že vám pomohou, abyste mohli dar, který chcete!
Co když barva nebo volba, kterou chci, není k dispozici?
Hledáte konkrétní dar nebo dárek v konkrétní barvě, ale není to uvedeno na webových stránkách? Kontaktujte prosím náš zákaznický servis; rádi vám pomohou!
Jak přidám kartu k mému daru? / Co přesně je karta?
Kliknutím na kartu „Volná karta“ v nákupním košíku můžete do svého dárku přidat zábavnou kartu. Na tuto kartu můžete umístit osobní zprávu, takže příjemce bude přesně vědět, komu za toto krásné překvapení poděkovat.
Je můj dárek zabalený?
V současné době nemáme (ještě) službu dárkového balení, která by zabalila váš dárek. Dárky dodáváme ve slavnostním balení. To znamená, že váš dar je připraven být doručen nebo že může být zaslán přímo příjemci.
Dodací lhůta, možnosti dodání a náklady na doručení
Mohu si vybrat datum dodání?Není možné zvolit konkrétní datum dodání.
Jaká je dodací lhůta a kdy dostávám dárek?
Dodací lhůtu naleznete na stránce produktu. Můžete věřit, že náš dopravce vám dodá váš dárek.
Jaké možnosti doručení si mohu vybrat?
V současné době není možné zvolit možnost doručení. Dárek, který chcete objednat, je buď odeslán jako balíček nebo jako doručování poštovní schránky. Chcete vědět, na kterou možnost spadá vaše objednávka? Kontaktujte prosím náš zákaznický servis.
Platba
Jak mohu zaplatit objednávku?Nabízíme následující způsoby platby: iDeal, Paypal, kreditní kartu, fakturu přes Klarna nebo ruční převod. V případě ručního převodu platby prosím vezměte v úvahu dodací lhůtu 3 dny navíc.
Dostal dar
Co když ten dar není zcela podle mých představ?Litujeme, že váš dar není podle vašich představ. Obraťte se prosím na náš zákaznický servis, který vám rád pomůže najít vhodné řešení.
Je faktura odeslána spolu s objednávkou?
S objednávkou není odeslána žádná faktura. Fakturu obdržíte vždy v potvrzovacím e-mailu a vždy ji najdete ve svém účtu MySurprise. To znamená, že můžete dar doručit přímo příjemci, což je opravdovým překvapením!
Obchodní dárek?
Máte zájem o objednání větších čísel tohoto dárku? Kontaktujte nás a získejte okamžitou cenovou nabídku. Jsme k dispozici v pracovních dnech od 8:30 do 17:00.