Personalizované víno - Oude Kaap Rosé
Oude Kaap Rosé
- Váš design v barevném tisku v kvalitě HD fotografií
- Nejkrásnější provedení na vysoce kvalitní sololitu
- Luxusní prsa z borového dřeva s posuvným víkem a vložkou
- Včetně plné láhve nejlepších vín
Specifikace dárků
O tomto víně:
Vína Oude Kaap nacházejí svůj původ v krásném údolí Franschhoek, kde od roku 1693 hrály strmé Drakesteinské hory důležitou roli při výrobě kvalitních vín. Odhodlání, vytrvalost, vášeň a inovace také formovaly vinařství na statku a toto dědictví je i nadále poctěno novou generací vinařů.
Při výrobě vín Oude Kaap využívají vinaři pouze to nejlepší ovoce z regionu, protože podstatou dobrého vína je ovoce. Abychom mohli určit, které cuves by mělo být vybráno pro vína Oude Kaap, vinaři z tohoto statku udržují intenzivní kontakt s pěstiteli a používají velmi přísný výběrový proces.
Víno je vyrobeno z tmavého hroznů Pinotage. Bledě růžová barva se získá tím, že se šťáva ponechá v kontaktu s hroznovými slupkami pouze na krátkou dobu, takže kůže poskytují šťávě pouze určité množství barvy. Je to poměrně suché rosé, ale stále má živou chuť. Příchuť, která má vlastnosti jahod a malin, je stále velmi přítomná v hladkém provedení.
Dejte si lahodnou láhev Oude Kaap Rosé víno v individuálním případě jako dárek!
Udělej si svůj mimořádný dárek a navrhni si vlastní luxusní dřevěné pouzdro se svým jménem nebo textem. Máme velký výběr vín. Určitě najdete lahodnou láhev vína pro každého šťastného příjemce. Volba pro každý vkus!
Často kladené otázky
Přizpůsobení a objednání
Co je to personalizace a jak to funguje na webových stránkách?Svůj dárek můžete začít kliknutím na zelené tlačítko „začít personalizovat zde“. V našem dárkovém editoru můžete dar zcela přizpůsobit Vašim představám: přidat svůj vlastní obrázek a / nebo text. Pokud chcete, můžete se také rozhodnout pro skvělý design, aby byl váš dárek opravdu jedinečný.
Je personalizace zahrnuta v ceně?
Cena uvedená na webových stránkách zahrnuje personalizaci vašeho daru. Pěkné a jasné!
Jak zjistím, zda má moje fotografie správnou kvalitu?
Chceme se ujistit, že jste se svým dárkem naprosto spokojeni. Proto je důležité používat vysoce kvalitní fotografie. Pokud si nejste jisti kvalitou snímku, kontaktujte náš zákaznický servis a přiložte fotografii spolu s dárkem, který máte zájem objednat. Ti pak mohou kvalitu zkontrolovat za vás!
Jaké formáty mohu nahrát?
Nahrajete soubory JPG a PNG do našeho editoru. Je to příliš technické nebo máte obrázek jiného formátu, který byste chtěli použít? Kontaktujte prosím náš zákaznický servis. Jsou rádi, že vám pomohou, abyste mohli dar, který chcete!
Co když barva nebo volba, kterou chci, není k dispozici?
Hledáte konkrétní dar nebo dárek v konkrétní barvě, ale není to uvedeno na webových stránkách? Kontaktujte prosím náš zákaznický servis; rádi vám pomohou!
Jak přidám kartu k mému daru? / Co přesně je karta?
Kliknutím na kartu „Volná karta“ v nákupním košíku můžete do svého dárku přidat zábavnou kartu. Na tuto kartu můžete umístit osobní zprávu, takže příjemce bude přesně vědět, komu za toto krásné překvapení poděkovat.
Je můj dárek zabalený?
V současné době nemáme (ještě) službu dárkového balení, která by zabalila váš dárek. Dárky dodáváme ve slavnostním balení. To znamená, že váš dar je připraven být doručen nebo že může být zaslán přímo příjemci.
Dodací lhůta, možnosti dodání a náklady na doručení
Mohu si vybrat datum dodání?Není možné zvolit konkrétní datum dodání.
Jaká je dodací lhůta a kdy dostávám dárek?
Dodací lhůtu naleznete na stránce produktu. Můžete věřit, že náš dopravce vám dodá váš dárek.
Jaké možnosti doručení si mohu vybrat?
V současné době není možné zvolit možnost doručení. Dárek, který chcete objednat, je buď odeslán jako balíček nebo jako doručování poštovní schránky. Chcete vědět, na kterou možnost spadá vaše objednávka? Kontaktujte prosím náš zákaznický servis.
Platba
Jak mohu zaplatit objednávku?Nabízíme následující způsoby platby: iDeal, Paypal, kreditní kartu, fakturu přes Klarna nebo ruční převod. V případě ručního převodu platby prosím vezměte v úvahu dodací lhůtu 3 dny navíc.
Dostal dar
Co když ten dar není zcela podle mých představ?Litujeme, že váš dar není podle vašich představ. Obraťte se prosím na náš zákaznický servis, který vám rád pomůže najít vhodné řešení.
Je faktura odeslána spolu s objednávkou?
S objednávkou není odeslána žádná faktura. Fakturu obdržíte vždy v potvrzovacím e-mailu a vždy ji najdete ve svém účtu MySurprise. To znamená, že můžete dar doručit přímo příjemci, což je opravdovým překvapením!
Obchodní dárek?
Máte zájem o objednání větších čísel tohoto dárku? Kontaktujte nás a získejte okamžitou cenovou nabídku. Jsme k dispozici v pracovních dnech od 8:30 do 17:00.