Čepice pro dítě se jménem - První vánoce - bílá
- Dodací adresa dle Vašeho výběru
- V dárkové krabičce + dárková karta zdarma
- 100% kvalita zaručena
Specifikace dárků
Velikost: jedna velikost pro všechny
Rozměry: otvor 15 cm, horní část čepice je 8 cm.
Barva: bílá  ;
Materiál: 95 % bavlna, 5 % lycra
Kvalita: cca. 220gr/m(2)
Personalizace: se jménem nebo textem
Potisk: ostrý a plnobarevný
Navíc: čepice jsou předem sražené, takže střih vydrží dlouho
Certifikát Oeko-tex: naše dětské čepice jsou testovány na bezpečnost
Naše čepice pro miminka mají značku kvality GOTS:
Značka GOTS (Global Organic Textile Standard) ukazuje, že tento oděv je vyrobené z organické bavlny. Díky tomu je oděv extrémně udržitelný a zcela odpovědný!
Pokyny pro praní:
Prát na 40 °C (program jemného praní / praní vlny)
Nesušit čepici v sušičce a nečistit chemicky
Žehlicí potisk pouze na zadní straně (nízká teplota)
Udělej první Vánoce dítěte ještě špeciálnejšími dětskou čepicí se jménem.
Personalizovaná čepice nejen super vypadá, ale je opravdu teplá, protože je vyrobena z měkké organické bavlny. Není třeba žádné měření, čepice jsou jedné velikosti. Tvorba originálního designu je super jednoduchá. V našem editoru stačí přidat text nebo křestní jméno dle výběru a zvolit požadovaný obrázek. Pak stačí potvrdit objednávku a svou naši vánoční skřítci začnou pracovat na tomto pěkném dárku!
Často kladené otázky
Přizpůsobení a objednání
Co je to personalizace a jak to funguje na webových stránkách?Svůj dárek můžete začít kliknutím na zelené tlačítko „začít personalizovat zde“. V našem dárkovém editoru můžete dar zcela přizpůsobit Vašim představám: přidat svůj vlastní obrázek a / nebo text. Pokud chcete, můžete se také rozhodnout pro skvělý design, aby byl váš dárek opravdu jedinečný.
Je personalizace zahrnuta v ceně?
Cena uvedená na webových stránkách zahrnuje personalizaci vašeho daru. Pěkné a jasné!
Jak zjistím, zda má moje fotografie správnou kvalitu?
Chceme se ujistit, že jste se svým dárkem naprosto spokojeni. Proto je důležité používat vysoce kvalitní fotografie. Pokud si nejste jisti kvalitou snímku, kontaktujte náš zákaznický servis a přiložte fotografii spolu s dárkem, který máte zájem objednat. Ti pak mohou kvalitu zkontrolovat za vás!
Jaké formáty mohu nahrát?
Nahrajete soubory JPG a PNG do našeho editoru. Je to příliš technické nebo máte obrázek jiného formátu, který byste chtěli použít? Kontaktujte prosím náš zákaznický servis. Jsou rádi, že vám pomohou, abyste mohli dar, který chcete!
Co když barva nebo volba, kterou chci, není k dispozici?
Hledáte konkrétní dar nebo dárek v konkrétní barvě, ale není to uvedeno na webových stránkách? Kontaktujte prosím náš zákaznický servis; rádi vám pomohou!
Jak přidám kartu k mému daru? / Co přesně je karta?
Kliknutím na kartu „Volná karta“ v nákupním košíku můžete do svého dárku přidat zábavnou kartu. Na tuto kartu můžete umístit osobní zprávu, takže příjemce bude přesně vědět, komu za toto krásné překvapení poděkovat.
Je můj dárek zabalený?
V současné době nemáme (ještě) službu dárkového balení, která by zabalila váš dárek. Dárky dodáváme ve slavnostním balení. To znamená, že váš dar je připraven být doručen nebo že může být zaslán přímo příjemci.
Dodací lhůta, možnosti dodání a náklady na doručení
Mohu si vybrat datum dodání?Není možné zvolit konkrétní datum dodání.
Jaká je dodací lhůta a kdy dostávám dárek?
Dodací lhůtu naleznete na stránce produktu. Můžete věřit, že náš dopravce vám dodá váš dárek.
Jaké možnosti doručení si mohu vybrat?
V současné době není možné zvolit možnost doručení. Dárek, který chcete objednat, je buď odeslán jako balíček nebo jako doručování poštovní schránky. Chcete vědět, na kterou možnost spadá vaše objednávka? Kontaktujte prosím náš zákaznický servis.
Platba
Jak mohu zaplatit objednávku?Nabízíme následující způsoby platby: iDeal, Paypal, kreditní kartu, fakturu přes Klarna nebo ruční převod. V případě ručního převodu platby prosím vezměte v úvahu dodací lhůtu 3 dny navíc.
Dostal dar
Co když ten dar není zcela podle mých představ?Litujeme, že váš dar není podle vašich představ. Obraťte se prosím na náš zákaznický servis, který vám rád pomůže najít vhodné řešení.
Je faktura odeslána spolu s objednávkou?
S objednávkou není odeslána žádná faktura. Fakturu obdržíte vždy v potvrzovacím e-mailu a vždy ji najdete ve svém účtu MySurprise. To znamená, že můžete dar doručit přímo příjemci, což je opravdovým překvapením!
Obchodní dárek?
Máte zájem o objednání větších čísel tohoto dárku? Kontaktujte nás a získejte okamžitou cenovou nabídku. Jsme k dispozici v pracovních dnech od 8:30 do 17:00.